Прийом до 1 класу

Увага! Увага! Увага!

Дитина може бути успішною і має бути успішною в школі! 

Особистісно-орієнтований підхід, взаємодія вчителя і учня, індивідуалізація 
навчання, створення умов для реалізації особистості.


Старобільська загальноосвітня школа I ступеня №2 оголошує набір учнів до 1 класу на 2017-2018 навчальний рік. Учні початкової школи навчаються за розробленими навчальним планом і навчальними програмами. 

До послуг Ваших дітей:

  • навчання та виховання в світлих класах;
  • досвідчені вчителі, вихователі, чуйний та ввічливий персонал;
  • вивчення двох іноземних мов;
  • уроки комп’ютерної грамотності;
  • гуртки за інтересами;
  • психологічне розвантаження;
  • постійний медичний нагляд.

Якщо Ви вважаєте, що Ваша дитина допитлива й розумна, якщо Ви пов’язуєте її майбутнє з інтелектуальною сферою – Вам до нас! 
Бажаючих детальніше дізнатися про умови вступу до школи запрошуємо відвідати наш навчальний заклад. 

Чекаємо на Вас за адресою: м.Старобільськ, вул Трудова,27

                                                      тел. (06461)24138, ел. pochatkova_2_stb@ukr.net

 

 

Старобільська загальноосвітня школа I ступеня №2 оголошує набір до І класу


Необхідні документи:
1. Копія свідоцтва про народження дитини.
2. Медична картка (обов’язково вказати профілактичні щеплення, результати огляду спеціалістами, висновок педіатра).
3. Заява на ім’я директора школи.

Прийом документів проводиться з 1 лютого 2014р. по 30 серпня 2014р.

Поради психолога

Якщо твої наміри на рік – сій жито,

на десятиліття – сади дерево,

на віки – виховуй дітей

(Народна мудрість)

Шановні батьки, діти яких збираються іти у 1-й клас, наступна інформація для вас.

Початок навчання дитини у 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у її житті.

Адже дуже багато змін відбудеться у житті дитини:  з'являться нові знайомства, як з однолітками, так і з дорослими; нові взаємовідносини; нові обов'язки. Зміниться  вид діяльності: зараз основною діяльністю Вашого малюка є гра, з приходом до школи основною діяльністю стане навчання.

Зміниться соціальна позиція дитини: ще сьогодні Ваш малюк є простою дитиною, а завтра – стане учнем з певними обов'язками.

Основною діяльністю дитини стане навчання, яке потребує неабияких зусиль з боку дитини, певних знань, а також певних вмінь та навичок. Все життя буде підпорядковуватись навчанню , школі, шкільним справам.

Безумовно, легше пристосуватись до тих змін у житті, які пов'язані з початком навчання у школі і успішніше себе реалізувати зможе та дитина, яка готова до шкільного навчання.

У психології виділяють таке поняття, як «готовність дитини до навчання». Що означає це поняття, з чого воно складається, чим  визначається?

Загалом  поняття «готовності дитини до школи» розглядається, як комплексне, багатогранне, яке охоплює всі сфери життя та діяльності майбутнього першокласника.

Необхідно одразу розділити поняття педагогічної та психологічної готовності до школи.

Під педагогічною готовністю, як правило, мається на увазі уміння читати, рахувати та писати. Однак  сама по собі наявність лише цих вмінь та навичок не є гарантом того, що дитина буде навчатись успішно.

Психологічна готовність до навчання у школі включає такі компоненти:

фізіологічна готовність;

інтелектуальна (пізнавальна) готовність;

емоційно-вольова готовність;

соціальна готовність;

мотиваційна готовність.

Фізіологічна готовність означає достатній рівень дозрівання організму дитини, стан її здоров'я. Зрозуміло, що здорові діти краще пристосуються до змін, пов'язаних з початком навчання.

Інтелектуальна (пізнавальна) готовність пов'язана із відповідним рівнем розвитку пізнавальної сфери дитини, тобто тих процесів, завдяки яким дитина пізнає навколишній світ: мислення, увага, пам'ять, сприймання, уява.Не менш важливою, ніж інтелектуальна готовність, є емоційно-вольова готовність дитини до навчання. Ця складова включає достатній розвиток волі, послаблення імпульсивних реакцій, вміння керувати своїми емоціями (наприклад, слухати, не перебиваючи).

Емоційно-вольова готовність вважається сформованою, якщо дитина вміє ставити мету, докладати зусиль для реалізації мети, долати перешкоди, виконувати не цікаву, але корисну роботу.

         Чи має Ваш малюк прості, але постійні доручення (наприклад поливати квіти)? Чи прибирає за собою іграшки? Чи застеляє свою постіль (нехай і з Вашою допомогою)? Чи не перебиває Вас під час розмови? Чи має терпіння?

Давши відповідь на ці прості запитання, ви дізнаєтесь, чи  сформована у малюка емоційно-вольова готовність.

Наступний компонент – соціальна готовність. Вона містить у собі сформованість у дитині якостей, завдяки яким вона може спілкуватися з іншими дітьми, з вчителькою. Це і бажання спілкуватися, і вміння встановлювати взаємовідносини з однолітками і дорослими; уміння поступатись, підкорятись інтересам дитячої групи, класу; повага до бажань інших людей.

Взагалі, дитина поводить себе з іншими дітьми у школі так, як бачить це і чує вдома. Тобто дитина у своїх взаємовідносинах з іншими дітьми є дзеркалом того, які взаємовідносини панують у сім'ї. Саме у родині дитина отримує перші зразки спілкування. Якщо дитина вдома є свідком неповаги членів сім’ї один до одного, сварок, бійок, то вона вважає таку поведінку нормальною і сама починає так поводити себе в школі.

Мотиваційна готовність сформована, якщо у дитини є бажання ходити до школи, є прагнення здобувати знання, дізнаватись нове, цікаве, виконувати нову соціальну роль – роль школяра.

І тут багато що залежить від Вас, шановні батьки. Не залякуйте малюка школою, фразами подібними до такої: «Ось підеш у школу – там тобі покажуть!»

Налаштовуйте малюка на школу позитивно: «У школі буде цікаво, радісно, ти дізнаєшся багато нового і корисного».

Бажаємо Вам, щоб початок навчання малюка в школі став приємною подією в житті всієї родини!